Warunki Świadczenia Usług

Warunki Świadczenia Usług – Circulia.pl

§1. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejsze Warunki Świadczenia Usług (dalej: „Warunki”) określają zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez sklep internetowy Circulia.pl.

  2. Usługi świadczone są przez:

    • Marcel Kaźmierczak, właściciel sklepu Circulia.pl,

    • adres do korespondencji i zwrotów: Wrocław, ul. Mickiewicza 9/3,

    • adres e-mail: circulia.kontakt@gmail.com.

  3. Sklep Circulia.pl nie jest prowadzony w ramach działalności gospodarczej.

  4. Podstawą prawną świadczenia usług są w szczególności:

    • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

    • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,

    • Kodeks cywilny,

    • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).


§2. Definicje

Na potrzeby niniejszych Warunków przyjmuje się następujące znaczenia:

  1. Sklep – sklep internetowy Circulia.pl, dostępny pod adresem: https://circulia.pl.

  2. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, w tym w szczególności: przeglądanie strony, zawieranie umów sprzedaży, obsługa formularza kontaktowego, newsletter.

  3. Sprzedawca / Administrator – Marcel Kaźmierczak.

  4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z usług Sklepu.

  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sklepu.

  7. Umowa – umowa o świadczenie usług lub umowa sprzedaży zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.


§3. Rodzaje i Zakres Świadczonych Usług

  1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną w szczególności następujące Usługi:
    1.1. umożliwienie przeglądania treści Sklepu,
    1.2. zawieranie umów sprzedaży Produktów online,
    1.3. obsługa płatności elektronicznych,
    1.4. prowadzenie newslettera (po wyrażeniu zgody),
    1.5. obsługa formularza kontaktowego,
    1.6. przechowywanie informacji o historii zamówień.

  2. Usługi świadczone są nieodpłatnie, z wyjątkiem usług związanych z zakupem Produktów.


§4. Warunki Techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie:

    • urządzenia z dostępem do Internetu,

    • aktualnej przeglądarki internetowej,

    • aktywnego konta poczty elektronicznej.

  2. Sklep zaleca włączenie obsługi plików cookies.

  3. Klient odpowiada za spełnienie wymogów technicznych po swojej stronie.


§5. Zasady Korzystania z Usług

  1. Klient zobowiązuje się do:

    • korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami,

    • niedostarczania treści bezprawnych,

    • niepodejmowania działań zakłócających funkcjonowanie Sklepu.

  2. Zabronione jest wykorzystywanie danych dostępnych w Sklepie do celów marketingowych bez zgody Administratora.


§6. Rejestracja i Konto Klienta

  1. Klient może, ale nie musi, zarejestrować Konto w Sklepie.

  2. Rejestracja wymaga podania prawdziwych danych.

  3. Klient może w każdej chwili usunąć Konto poprzez zgłoszenie na adres e-mail: circulia.kontakt@gmail.com.

  4. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia Konta w przypadku naruszenia Warunków.


§7. Umowa o Świadczenie Usług

  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania ze Sklepu.

  2. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony i może być rozwiązana w każdym czasie przez obie strony.

  3. Klient może zakończyć korzystanie z Usług w dowolnym momencie poprzez opuszczenie Sklepu lub żądanie usunięcia Konta.


§8. Procedura Zawierania Umów Sprzedaży

  1. Klient składa Zamówienie poprzez wypełnienie formularza dostępnego w Sklepie.

  2. Warunkiem realizacji Zamówienia jest podanie prawdziwych danych.

  3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę.

  4. Czas realizacji Zamówienia wynosi zazwyczaj 1–5 dni roboczych, a cała procedura dostawy może potrwać od 10 do 20 dni kalendarzowych.


§9. Ceny i Płatności

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto w PLN.

  2. Koszty dostawy doliczane są oddzielnie.

  3. Klient może dokonać płatności:

    • przelewem tradycyjnym,

    • szybkim przelewem online,

    • kartą płatniczą.


§10. Newsletter

  1. Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera Sklepu.

  2. Subskrypcja wymaga podania adresu e-mail i wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych.

  3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z newslettera.


§11. Prawa i Obowiązki Klienta

  1. Klient ma prawo do korzystania z Usług w sposób ciągły, zgodny z ich przeznaczeniem.

  2. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania działań naruszających prawa Sprzedawcy lub innych Klientów.


§12. Prawa i Obowiązki Sprzedawcy

  1. Sprzedawca dokłada należytej staranności w świadczeniu Usług.

  2. Sprzedawca ma prawo do czasowego zawieszenia działania Sklepu w przypadku:

    • prac konserwacyjnych,

    • siły wyższej,

    • awarii technicznych.


§13. Odpowiedzialność

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    • przerwy w dostępie do Sklepu niezawinione przez niego,

    • szkody powstałe w wyniku korzystania z Usług niezgodnie z Warunkami,

    • działania osób trzecich.

  2. Odpowiedzialność wobec Konsumentów regulują przepisy prawa.


§14. Dane Osobowe i Prywatność

  1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.

  2. Administratorem danych jest Marcel Kaźmierczak.

  3. Klient ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych oraz sprzeciwu.


§15. Reklamacje Usług

  1. Klient może zgłaszać reklamacje usług drogą elektroniczną na adres: circulia.kontakt@gmail.com.

  2. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis problemu i datę wystąpienia.

  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych.


§16. Rozwiązanie Umowy

  1. Klient może w każdej chwili rozwiązać Umowę o świadczenie Usług.

  2. Sprzedawca może rozwiązać Umowę w przypadku rażącego naruszenia Warunków.


§17. Bezpieczeństwo

  1. Sklep stosuje zabezpieczenia techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest do ochrony swoich danych dostępowych (np. hasła).


§18. Własność Intelektualna

  1. Wszystkie treści dostępne w Sklepie (teksty, grafiki, zdjęcia) stanowią własność Sprzedawcy lub podmiotów trzecich.

  2. Zabronione jest kopiowanie i wykorzystywanie treści bez zgody Sprzedawcy.


§19. Siła Wyższa

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy spowodowane działaniem siły wyższej.

  2. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od stron, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec, w szczególności: klęski żywiołowe, działania władz państwowych, konflikty zbrojne, awarie sieci energetycznej, przerwy w dostawach internetu, działania osób trzecich.

  3. W przypadku wystąpienia siły wyższej strony zobowiązują się do współdziałania w celu minimalizacji jej skutków.


§20. Ochrona Praw Konsumenta

  1. Postanowienia niniejszych Warunków nie naruszają przepisów prawa dotyczących ochrony Konsumenta.

  2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszych Warunkach stosuje się przepisy:

    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    • Kodeksu cywilnego.

  3. W przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszymi Warunkami a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają przepisy prawa.


§21. Rozstrzyganie Sporów

  1. Wszelkie spory wynikłe z realizacji Umowy między Klientem a Sprzedawcą będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie, w drodze negocjacji.

  2. Klient będący Konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:

  3. W przypadku braku możliwości rozwiązania sporu polubownie, właściwym sądem będzie sąd powszechny według przepisów prawa.


§22. Zmiany Warunków Świadczenia Usług

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków z ważnych przyczyn, w szczególności:

    • zmiany przepisów prawa,

    • zmiany oferty Sklepu,

    • wprowadzenia nowych usług lub technologii,

    • konieczności doprecyzowania postanowień.

  2. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich w Sklepie, chyba że określono inny termin wejścia w życie.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych Warunkach w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw nabytych Klientów, którzy zawarli umowy przed ich wprowadzeniem.

  4. Klienci zostaną poinformowani o istotnych zmianach poprzez komunikat na stronie Sklepu lub wiadomość e-mail.


§23. Postanowienia Końcowe

  1. Niniejsze Warunki stanowią integralną część umów zawieranych ze Sprzedawcą.

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków okaże się nieważne, pozostałe postanowienia zachowują moc.

  4. Aktualna treść Warunków jest dostępna na stronie Sklepu Circulia.pl.

  5. Niniejsze Warunki Świadczenia Usług wchodzą w życie z dniem 6 października 2025 r.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych Warunkach w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw nabytych Klientów, którzy zawarli umowy przed ich wprowadzeniem.